310. Reinkarnacija

Nisam puno razmišljala o tome šta nakon smrti. Vjerujem li ili ne vjerujem u reinkarnaciju?! Ne bih da filozofiram jer o ovom pojma nemam. Ali jedno je sigurno, ponekad se uhvatim u razmišljanju šta ili ko bih voljela biti da se ponovo rodim?!
Koliko god da sam razmišljala nisam otišla dalje od onog što sam i ko sam sad. Za nepovjerovati je ali nikad nisam razmišljala o tome ko bih voljela biti da se rodim kao muško. Nemam nikog kome se divim među pripadnicima muškog roda iako nisam feministkinja niti smatram da su žene
neki poseban evolutivni uradak. Niti sam ja nešto posebno.
Ali sam juče bila zatečena. Jedan moj poznanik, onako iz čista mira izjavi: ‘Da se rodim kao žensko bio bih ti.’ Ne znam kako da ovo shvatim?!

zvonozauzbunu
Čovjek ne zna sebe pa je u stanju i da se začudi drugima.

2 komentara

Komentariši